پایان آذر ماه آخرین مهلت شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان است 
پایان آذر ماه آخرین مهلت شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان است 

پایان آذر ماه آخرین مهلت شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان است 

مجید خوبی زاده گفت: آخرین مهلت شرکت در جشنواره قرآنی مدها متان پایان آذر ماه است بنابراین مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و اساتید قرآنی منطقه می توانند از فرصت باقی مانده برای حضور حداکثری قرآن آموزان و فعالان قرآنی استفاده کنند.
شناسه خبر : 1122779 تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۳۶

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به بازدید از روند برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان در جیرفت، گفت: امروز کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت با حضور همکاران ستادی و بچه های گروه سرود شهید پایدار این کانون، اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان کردند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: این مسابقات ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جیرفت و فعالان قرآنی این شهرستان در محل مسجدالرسول برگزار شد.


وی بیان کرد: جا دارد از مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت و گروه سرود شهید پایدار برای برگزاری آزمون این مسابقات و نیز بارگزاری آثار در سامانه بچه های مسجد تشکر کنم.


خوبی زاده با تاکید بر این که آخرین مهلت شرکت در جشنواره قرآنی مدها متان پایان آذر ماه است، ابراز کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و اساتید قرآنی منطقه می توانند از فرصت باقی مانده برای حضور حداکثری قرآن آموزان و فعالان قرآنی استفاده کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تاکید کرد: جشنواره قرآنی مدها متان بهترین فرصت برای معرفی استعدادهای قرآنی منطقه در سطح کشور است.


وی از آمادگی این ستاد برای برگزاری مسابقات قرآنی به صورت حضوری خبر داد و اضافه کرد: برخی از کانون های فرهنگی هنری با توجه به امکانات موجود توانایی لازم برای برگزاری این مسابقات دارند اما برخی دیگر نیازمند همکاری هستند و همکاران ما آمادگی لازم برای حضور در این کانون ها برای برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان و ثبت آثار در سامانه بچه های مسجد را دارند.


خوبی زاده اظهار کرد: از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، قرآن آموزان، اساتید قرآنی، خانه های نور و موسسات قرآنی برای شرکت در جشنواره قرآنی مدها متان دعوت می کنیم تا شاهد حضور پرشور نوجوانان و جوانان قرآنی جنوب کرمان در این جشنواره باشیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه با تاکید بر این که قرآن کریم، اصلی‌ترین منبع دینی و سرچشمه اصیل معارف اعتقادی، اخلاقی و عملی اسلام است، عنوان کرد: امیدواریم بچه های مسجد در پرتو کلام الهی بتوانند با عمل به دستورات آن به سعادت دنیوی و اخروی دست یابند.

پایان پیام/ 586